Madonna.The.Queen.of.Pop. - rajongói oldal
Madonna ♥

Madonna, születési nevén Madonna Louise Ciccone 1958 augusztus 16.-án született Michiganben. Olasz származású amerikai énekes, színész és üzletasszony. A pop királynőjeként tartják számon.


Főoldal
Madonna
Oldal
Extra
Média
Érdekességek

 
Elit csere

    
 

 

  

 
Top csere

//garfield-world.gportal.hu/

//i-love-my-diary.gportal.hu/

//andrea1213.gportal.hu/

//sweetsugar.gportal.hu/

 
Chat

Pár szabály mielött Írnál:

-Ne káromkodj!
-Ne írj más nevében!
-Ne szidd Madonnát!




 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 
Friss

Mi a titka Madonnának és Brad Pittnek?

2011.11.03. 21:24, Barbi

Mi a titka Madonnának és Brad Pittnek? - interjú a szépség angyalának hazai nagykövetével

A Szépség Angyala sikeresen teljesíti a küldetését Magyarországon, hiszen egyre terjed Madonna, Audrey Hapburn, Marilyn Monroe, Barbra Streisand és Brad Pitt örökifjú bőrének a titka. Akiknek mindezt köszönhetjük: a magyar születésű bőrgyógyász, László Ernő professzor, valamint az Erno Laszlo luxuskozmetikumok kelet-európai képviselője, Joó Géza.
 

Joó Géza művész- és üzletember: zenei producer, rendező, menedzser, aki a gazdasági életben, valamint a show-biznisz területén egyaránt megállja a helyét. Fantáziadús ember lévén pedig a kettő szegmenset mesteri módon összehozza, ötvözi.


Exkluzív beszélgetés a Szépség Angyalának kelet-európai „nagykövetével”, Joó Gézával.

–  Azon szerencsés magyarok egyike vagy, aki testközelből találkozott Madonnával. Mikor és hogyan sikerült közel kerülni hozzá?
–  Magyarországon forgatták az Evita című musicalfilmet, és ennek tiszteletére fogadás tartottak a Budai Várban. Madonna mellett Melanie Griffith és Antonio Banderas voltak a meghívott vendégek. Bemutattak mint zenei producert.

–  Milyen emléket ébreszt benned a pop királynője?
– Madonna az a különös, átváltozó kaméleon, akiből nagyon kevés van a világon. Akkor éppen a szerény dívát kellett elfogadtatnia Alan Parkerrel, a rendezővel, akihez levelet írt, és szinte bejelentkezett azzal, hogy csakis ő tudja eljátszania Evita szerepét. Azóta sem láttam nála jobb Evitát; mintha ráöntötték volna a szerepet. Valójában a Bedtime Story című lemeze óta szerettem meg. Az azt követő albumok szerintem szintén zseniálisak voltak. A Paradise Not For Me koncertváltozatát – amelyet Isaac-kal énekel – szinte minden nap meghallgatom.
Visszatérve a találkozóra. Ha nem lett volna kisminkelve, valószínűleg elmentem volna mellette az utcán; de van egy olyan erős kisugárzása, amivel nagyon kevés előadó bír. Hihetetlen szuggesztív egyéniség. Pár szót váltottunk vele. Kedvessége, szerénysége, színpadi alázata, profizmusa példamutató.

– Egy ekkora szupersztárnak nyilván elsődleges fontosságú a külalakja (haj-, bőrápolás, sportos alak stb.). Madonna bőre fiatalságának egyik záloga köztudottan az Erno Laszlo-termékcsalád, amelynek te vagy a kelet-európai képviselője. Rajta keresztül kerültél kapcsolatba a luxuskozmetikumokkal?
– Madonna nagy Erno Laszlo-rajongó, de persze nem Madonna és elismerése miatt dolgozom ezen a területen. Bár tény, hogy több mint ötven évesen, ilyen strapás életmód mellett, Madonnának és jó néhány sztárnak segítenek a kozmetikumok. Ráadásul hosszú évek óta zenei menedzserként, producerként dolgozom. Aztán egy cég felkért 2008-ban, hogy – marketing- és PR-szakember lévén – vezényeljem le az Erno Laszlo márka imagének, illetve egész marketingkoncepciójának felfrissítését, felturbózását, mivel annak ellenére, hogy Magyarországon bevezetésre kerültek ezek a luxustermékek, nem sikerült elérni azt a közönséget, amelyet szerettek volna.

 

–  Hogyan fogtál hozzá? Miként működik egy luxustermék nagyközönség való megismertetése?
– Végeztem egy piackutatást, az egész kozmetikai piacot tanulmányoztam, információkat, adatokat gyűjtöttem arra vonatkozólag, hogy Magyarországon milyen szerepet tölt be (termékek, szegmensek stb.). Aztán végiggondoltam, hogyan lehet egy termékcsoportra – amelyet bár Amerikában a világ első számú luxuskozmetikai brandjeként aposztrofálnak, ellenben Európában, s főleg Magyarországon kevésbé ismert – ráfókuszálni. A kutatás során azt tapasztaltam, hogy minden piaci szereplő a szokásos médiaeszközöket használta (reklámhirdetések, termékminták a nyomtatott sajtóban). Egy különleges termék attól működőképes, hogy a kultúrával, a művészettel összehozzuk. Mivel a média területén és a zeneiparban működtem közre, jött az ötlet egy nagyszabású termékbemutató show megrendezésére 2008-ban, az impozáns Pilinszky Kávéházban. Az eseményre sok művészt, közéleti szereplőt, barátot, ismerőst és a kozmetikai ipar neves szakembereit hívtam meg, ahol zenés műsor keretében a termékek bemutatásra kerültek. A rendezvény vendége volt Erno Laszlo kollégája, az Oscar-díjas parfümkreátor, Müller Judit is, aki elmesélte a mesterrel kapcsolatos élményeit.

- A hagyományos bemutatókkal ellentétben – ahol a résztvevőkre ráerőltetik, rázúdítják a terméket, a legjobbnak kiáltják ki – azt akartam, hogy az emberek próbálják ki, osszák meg a véleményüket. A jótékony hatású összetevők, az amerikai tapasztalatok alapján tudtam, hogy a termék csak jó lehet. Ahhoz, hogy Magyarországon az érzékhatárt, a befogadóképességet átléphessük, kellett egy olyan plusz, ami révén a termékekre felfigyelnek. A rendezvény rendkívül jól sikerült, a termékcsalád pedig elkezdte saját diadalútját járni, megindítva egy, a mai napig tartó, hihetetlen keresletet. Az első évben plakátok, promóciók, kisfilmek jelentek meg a különböző fórumokon, megtalálva azokat a médiaszegmenseket, ahol méltó módon megjelenhettek a termékek.

Még nincs hozzászólás.
 

                                          


Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!